Poplatek ve výpovědní lhůtě

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Poplatek ve výpovědní lhůtě

Re: Poplatek ve výpovědní lhůtě

od stavebky.cz » sob 04. led 2020 11:37:49

Dobrý den,
bohužel, tento postup je v souladu s uzavřenou smlouvou o stavebním spoření.
Podáním výpovědi se nemění práva a povinnosti stavební spořitelny ani klienta. Klient může i během výpovědní lhůty dále spořit a i z vkladů provedených během výpovědní lhůty je nárokována státní podpora. Stejně tak stavební spořitelna i během výpovědní lhůty vklady klienta úročí, zajišťuje státní podporu a inkasuje poplatky.

ČMSS účtuje poplatky za vedení účtu na začátku kalendářního roku, a to na celý rok dopředu. Přitom se nerozlišuje, zda bude či nebude smlouva během roku ukončena. Pak skutečně nastávají případy, kdy klient zaplatí celý roční poplatek (360 Kč) i přesto, že smlouva bude na konci ledna ukončena.

Stavební spořitelny účtují své poplatky různými způsoby. Účtování poplatku za vedení účtu byl kdysi věnován speciální článek zde.

Poplatek ve výpovědní lhůtě

od David » sob 04. led 2020 10:55:45

Dobrý den, rád bych se zeptal na situaci:
  • v listopadu 2019 jsem vypověděl po 6 letech stavební spoření u ČMSS
  • výpovědní lhůta činí tři měsíce, na účet už nic nevkládám a pouze čekám na vyplacení prostředků
  • přesto mi ČMSS zaúčtovala k 1.1.2020 poplatek 360 Kč za vedení účtu
Je tohle běžné, dá se nějak bránit?

Nahoru